مهلت ثبت‌نام نامزد‌های نمایندگی تشکل‌های مردم‌نهاد تجدید شد 

مدیر کل فرهنگی اجتماعی استانداری قزوین از تجدید مهلت ثبت‌نام نامزدی در انتخابات شورا‌های توسعه و حمایت از تشکل‌های استان خبر داد.

محمد خورشیدی مدیر کل فرهنگی اجتماعی استانداری قزوین گفت: مهلت ثبت نام جهت انتخابات شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان تا ۱۷ مهر ماه تجدید شد.

وی افزود: پیش از این معین شده بود که تا ۶ مهر ماه ثبت‌نام صورت بگیرد، با توجه به درخواست متقاضیان این مهلت تجدید شد و متقاضیان از روز چهارشنبه، ۱۲ مهر امسال، به مدت ۵ روز کاری، تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۷ مهرمی‌توانند با مراجعه به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، با در دست داشتن مدارک اعلام‌شده، نسبت به ثبت‌نام در انتخابات اقدام کنند.

خورشیدی تاکید کرد: تصویر پروانه فعالیت صادره از استانداری، تصویر آخرین آگهی روزنامه رسمی کشور مبنی بر ثبت تغییرات هیأت مدیره سازمان مردم نهاد، اصل صورتجلسه هیأت مدیره سازمان مردم نهاد مبنی بر معرفی نماینده تام الاختیار جهت شرکت در انتخابات (ممهور به مُهر سازمان مردم نهاد)، یک قطعه عکس ۴×۳ برای نماینده، تصویر صفحه اول شناسنامه، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت و تکمیل فرم ثبت نام برای نامزد‌های انتخابات، مدارک لازم برای ثبت نام هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.